Koftan har kommit :)

Idag när jag kom hem från skolan och öppnade brevlådan såg jag den efterlängtade H&M avin ligga som en glad överraskning och vänta på mig och mamma :) Så nu har alltså min svarta kofta kommit. Svart, jag vet, inte världens somrigaste färg precis, men det var ett plagg jag verkligen behövde. Både jag och mamma blev jätteförtjusta i koftorna och funderar på att klicka hem varsin i vitt också, vi får se.

Kofta H&M


Idag har jag haft franskaprov, det gick bra, hoppas jag! Åtminstone kändes det bra, så vi får hoppas på det!
Har även sjungit nu på eftermiddagen, jag har nämligen haft sånglektion, superskoj som vanligt :)
Nu väntar en efterlängtad långhelg, HURRA :D
Ha en fortsatt trevlig onsdagkväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Jenny ( Bloggen Blue Dreams)

Jag har den koftan i vitt, den är så fiin :)

Postat av: Belle

Jenny: Ja, visst är den underbar! :) Både jag och mamma funderar faktiskt på att klicka hem varsin i vitt också :)

2007-05-21 @ 20:03:33
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback