Lite fredags shopping!

Idag är det fredag, gud så skönt! En välförtjänt helg ska inte bli dumt. Idag efter skolan åkte jag och min bror till ett centrum där en morsdagpresent till mamma inhandlades :) Tyvärr kan jag inte avslöja vad vi köpte för ens på söndag, annars finns ju risken att hon klickar sig in på bloggen och upptäcker vad hon ska få, och det vore ju onödigt... Passade även på att skörda ett par solglasögon i wayfarers modell från Glitter, ett riktigt fynd vill jag påstå!
Idag kom min vita kofta från H&M på posten, och jag bara älskar den! Vitt är lika med sommar och rosetten piffar upp den rejält! Kommer förmodligen användas flitigt under det kommande sommarlovet.

3

Kofta från H&M

2


Solglasögon i wayfarersmodell från Glitter

Måste även passa på att säga att jag är på jakt efter en bikini, men tyvärr hittar jag ingen som faller mej i smaken... Några tips på var jag bör kika?

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback