Lyckad valborg och fler utmaningar!

Hejsan allihop! Min valborg blev riktigt lyckad! Först gick jag med familjen hem till en annan familj där vi åt en jättemumsig middag. Därefter gick jag iväg för att möta upp mina kompisar vid den årliga majbrasan. Vi gick omkring och träffade folk och hade jättetrevligt! När vi gick omkring i folkmassan vid brasan stötte jag plötsligt på en kompis jag inte träffat på jättelänge. Superskoj! Vi började prata och när jag skulle börja bege mig hemmåt hängde hon på och sov över här hemma. Vi har pratat, skrattat, hoppat studsmatta, käkat pizza och haft riktigt kul! Nu har hon dock åkt hem, så det som återstår denna tisdag är nog lite städning på mitt rum, tror jag.

Just nu är jag helt insnöad på utmaningar, och då jag surfade omkring på olika bloggar hittade jag en utmaning som verkade rolig på 
Josefins blogg. Den går ut på att svänga ihop en outfit utifrån ett par vita lackpumps. Outfiten får dessutom inte överstiga 2000 kr. Här ser ni mitt resultat.
Utmaning


Vita lackpumps 580 kr - Din Sko
Armband med körsbärsberlocker ca 308 kr - Asos
Grön klänning ca 252 kr - Topshop
Solglasögon i wayfarers modell ca 210 kr - Topshop
Väska 249 kr - Wedins
Totalt: 1599 kr

Jag själv är inte så inne på lackpumps trots att de nu är modernare än någonsin... Jag vet inte riktigt varför, förmodligen känns lackpumps inte riktigt jag. Men jag hoppas att ni som känner att lackpumps är er grej känner att ni fick lite insperation från mitt kollage :)

Ha en fortsatt trevlig 1:a maj allihop och tack så mycket för alla era glada och snälla kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Clara

Vilken söt outfit :) och det låter osm en väldigt trevlig valborg!

Postat av: Novegirl

Jag tänkte bara berätta att jag har lösenordsskyddad blogg numera, så användarnamn+lösenord är Novegirl.

2007-05-01 @ 18:16:20
URL: http://novegirl.blogg.se
Postat av: Belle

Clara: Tack :) Ja, det var den! Hoppas även du hade en trevlig valborg! :)

Novegirl: Okej!

2007-05-01 @ 18:57:04
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback