Måndagkväll

Kortvecka är underbart, bara två dagar kvar till helg och det är ändå bara måndag! Idag har jag simhoppat och sprungit konditionstest i skolan, huuuh säger jag bara! Konditionstest är lika med mardröm!
Appropå ingenting, så har jag skrivit ihop ett tal på engelska som handlar om mode, det ska presenteras imorgon inför klassen, så nu blir det till att öva inför päronen. Sedan ska hela familjen titta på vår inspelade film från Australien resan i höstas, mysigt!
Ha en fortsatt trevlig måndagkväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Simmhopp det har jag aldrig prövat:) Hoppas det går bra med talet i morron!

Postat av: Belle

Cecilia: Testa, det är jättekul! Men lite läskigt kan det vara ibland ;P Talet gick bra kan jag meddela! :)

2007-05-15 @ 16:17:23
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback