Mors dag!

Halloj!
Härligt med en riktigt lång sovmorgon denna söndag till ära! Igårkväll var jag hemma hos några kompisar, det var verkligen jättekul, men sent blev det! Jag tror att klockan hann bli 02.30 innan jag gick och la mig! Vi sjöng singstar tills rösterna inte orkade mer, hoppade studsmatta mitt i natten och skrattade i massor :D

Idag är det ju morsdag, jag och min bror har redan grattat mamma, hon blev jätteglad :)
Det är så kul tycker jag, att ge bort presenter och göra folk glada!
Nu kan jag i alla fall avslöja vad vi köpte till henne. Hon fick en härlig
Bodybutter från The Body Shop, vi valde en bodybutter från Papaya kollektionen, den doftar verkligen underbart! Dessutom hade vi gjort ett kort och plockat syrénkvistar som vi dekorerade paketet med.

Har ni grattat era mammor på morsdag än?

Nu ska jag ut i det fina vädret och njuta av solen med daimglass och kolasås, mums!
Lite plugg måste jag också se till att hinna med, usch och ve! Men jag måste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback