När man inte har någon insperation får en liten lista duga,

Jag har ingen blogginsperation alls just nu, men jag publicerar i alla fall en liten lista, så ni får er en lite uppfattning om vad jag gjort idag.

DAGENS HUMÖR: Glad :)
DAGENS KLÄDSEL:
Typ såhär, men istället för de silvriga ballerinaskorna man ser på bilden hade jag mina svarta ballerinas med ankelrem från vagabond.

DAGENS FRISYR: Utsläppt och fönat, som vanligt. Dock var hårsprayet slut, så jag fick klara mig utan... Katastrof? Nej då, världen gick inte under för det.
DAGENS MUSIK: Hmm...
DAGENS FILM: Mississippi burning (en film vi kollar på i skolan på engelskan just nu)
DAGENS MAT: Mkaronipudding, ingen höjdare precis. Men skolans mat är ju inget att hurra för heller... Till middag, potatisbullar, mums :)
DAGENS SAKNAD: Kusin vitamin, Lollo!
DAGENS LÄNGTAN: SOMMARLOOOV <3
DAGENS HAT: Högen med plugg som ligger och väntar på mig.
DAGENS ÄLSKA: Sommaren
DAGENS VILL: Vara ledig!
DAGENS VILL INTE: Sätta igång med pluggandet.
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: Se ovan...
DAGENS MYS: Det härliga sommarvädret!
DAGENS GÅ UPP: 08.00, åh, så skönt det var att få sova en hel timme längre än vanligt!
DAGENS JAG ÄR: något skoltrött faktiskt... Men nu är det inte långt kvar!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback