Somrigt från DinSko

Hallå, hallå!
Utmaningen jag pratade om igår har jag försökt mig på idag igen, men det blir inte bra, så jag tror att jag lägger den på hyllan faktiskt. Surfade runt på internet och hittade ett par ursöta virkade ballerinas från
DinSko. Jag har även gått och klämt på dem i butiken, men oturligt nog var de slut i min storlek just då. Har därimot sett dem på en kompis i skolan, och dom är jättefina! Härligt somriga är dem också, skulle absolut inte tacka nej till ett par!

21
Hinner inte skriva mer nu, högen med plugg ligger och väntar... Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh, dom var ju super söta!(:
Vill ha!!

Postat av: Belle

Belle: Ja, visst är dem! :)

2007-05-11 @ 07:00:32
URL: http://belle.webblogg.se
Postat av: Mandi

dom är verkligen jätte fina men mina har gått sönder tvärs över hela sulen och jag har bara använt dom tre ggr, det är lite synd :(

2007-05-12 @ 11:28:57
Postat av: Belle

Mandi: Ja, det är dom verkligen, men vad synd att de gått sönder efter så kort tid, trist :S
Jag har köpt ett par likadana fast i vitt nu ;P Hoppas du tycker att det var okej! Ha det bra, och trevlig helg :)

2007-05-12 @ 17:36:19
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback