Utvärdering utmaningen.

Jag hade tänkt att jag skulle utvärdera utmaningen jag skapade för inte så länge sedan, den som gick ut på att utifrån en byxdress sätta ihop en hel outfit. Och jag måste börja med att säga att alla som valde att delta i utmaningen har gjort jättefina kollage! Tänkte att jag skulle länka till alla bloggar som valt att delta i min utmaning. Här har ni deltagarlistan:

Novegirl
Louise
Jenny
Madde
Lisa
Foffe

Jag lovade också att publicera ett av kollagen här på min blogg. Här har ni foffes outfit.

Foffes kollage

Ni läsare har faktiskt övertygat mig om att byxdressen är ett coolt plagg matchat med rätt prylar!
Nej, nu är det dags för plugg!
Au revoir

Kommentarer
Postat av: Foffe

Åh tack så jättemycket :D

Postat av: Belle

Foffe: Varsågod! :)

2007-05-08 @ 18:30:48
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback