Helgen

Svisch sade det, och så hade även denna helg passerat. Usch, jag orkar verkligen imte gå till skolan imorgon, men man är ju så illa tvungen...
Helgen har varit väldigt lugn, har mestadels bara kopplat av och myst.

LÖRDAG 17/11
Tog en ordentlig sovmorgon, räknade snabbt ihop att jag sovit i hela 11 timmar! Ja, vad ska man säga? Är man trött så är man. Tog en sväng med mamma till IKEA där en ny lampa samt en fluffig kudde inhandlades till mitt rum. Dessutom hann vi ta en titt på H&M och bläddra bland alla kläder. Tyvärr var den vinröda klänningen från barnavdelningen några inlägg ned ingen hit i verkligheten... Vi hann även med ett besök på en mysig liten butik jag inte minns namnet på, därinne kunde man gå hur länge som helst och bara känna på allt. Köpte ett jättetufft ljus i mustig lila, som funkade kanon som accentfärg i mitt annars gräddvita och kaffe Latte färgade rum.
Kvällen tillbringades med polaren Da, vi hade jättekul med en massa prat och skratt. Vid halvtio tiden drog vi ut och gick en prommenad i den iskalla vinterkvällen. Planen var att titta förbi några kompisar, men det verkade tomt när vi kom så vi prommenerade tillbaka hem igen. Var hemma vid ett tiden skulle jag tro.

SÖNDAG 18/11
Dagen har bland annat tillbringats i stan med mams och paps. Vi prommenerade runt , fikade lite och kikade i affärer. En svart, sportig vinterjacka med "teddy ludd" inuti från Fjällräven fick följa med hem. Är helnöjd!
Har även hunnit med lite plugg samt påbörjat städning av mitt rum. Tyvärr är den inte avslutad, vilket innebär att jag har en hemsk klädhög jag borde ta hand om liggandes på min säng, men det får minsann bli en annan gång...
Nu ska jag njuta av det lilla som är kvar av min söndagkväll innan nästa skolvecka drar igång. Måste jag tala om att nedräkningen inför jullovet påbörjats för lääänge sedan?

Ha en fortsatt trevlig Söndagkväll allihopa!
Tjingeling :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, sova 11 timmar, herregud va skönt! Det önskar jag att jag kunde få göra varje dag! :D (a)

2007-11-20 @ 21:12:45
Postat av: Anonym

vilket patetiskt liv du har

2007-11-21 @ 14:07:30
Postat av: Belle

Anonym 2 - Ursäkta? Vem är det som har ett patetiskt liv här egentligen? Det är åtminstone inte jag som ägnar min fritid åt att skriva taskiga saker på andras bloggar! Att läsa min blogg är frivilligt, jag tvingar ingen, därför är det bara att sluta upp med att läsa den om du stör dig på något.

Postat av: Belle

Anonym - Det önskar jag att jag också kunde göra varje dag! Ha en fortsatt trevlig kväll :)

2007-11-21 @ 20:25:45
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback