Kommentarer

Jag har tyvärr fått en hel del trista kommentarer i bloggen på senaste tiden, men eftersom jag valt att hålla viss distans till bloggen, tar jag inte åt mig personligen. Men trots det är det inte okej att skriva vad som helst i kommentarfuktionen och dessutom göra det anonymt. Herregud, har man en åsikt får man väl stå för den, eller hur?

Här är två exempel på kommentarer jag fått, från en och samma anonyma person:

Anonym :

Moget av dig att inte aceptera kommentarer, du cencurerar ju din blogg. Hur kan du vara så barnslig så att du inte klarar av konstruktiv kritik? Du verkaq vara en sån som förtränger allt som inte passar in i din perfekta lilla värld.

Anonym:
vilket patetiskt liv du har


Ursäkta, vem är det som har ett patetiskt liv här egentligen? Det är åtminstone inte jag som ägnar min fritid åt att skriva taskiga kommentarer i andras bloggar. Att läsa min blogg är helt frivilligt, jag tvingar ingen att läsa den, därför är det bara att sluta upp med att läsa den om du stör dig på något.
Dessutom är det jag som driver den här bloggen, och därmed jag som bestämmer vilka kommentarer som ska få publiceras eller ej. Anledningen till att jag valt att återkalla vissa kommentarers publicering är att personen som skrivit kommentaren, anonymt förstås, givit ut namnet på en person i min närhet. Jag har valt att inte nämna några namn i denna blogg, av hänsyn till mina kompisar och min familj, eftersom jag inte frågat dem om der är okej att deras namn publiceras här i bloggen. Det var den enkla anledningen till att publiceringen av kommentarerna återkallades. Jag tar gärna emot konstruktiv kritik, enda kravet jag har är ett personen som ger kritiken ska våga kliva fram och stå för det. Men när det involverar personer i min omgivning, som mina vänner,min familj, eller jag själv som person tänker jag inte tillåta det.

Nu har jag avreagerat mig lite, skriv gärna vad ni tycker om ämnet i kommentarfunktionen.
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: nicole

Gud vilka irreterande personer som skriver sånna inlägg! bara ignorera dom! dom har verkligen inga liv, så dom vill bara förstöra för andra!
bra av dig att stå för dig själv och va du tycker! :)

2007-11-21 @ 21:54:35
Postat av: Sara

Skit i dom, vissa är bara så uttråkade att dom inte har något bättre för sig än att tracka ner på andra. Hoppas dom växer ifrån det snart.
Puss
sara

2007-11-21 @ 22:48:49
Postat av: Amanda

Skit i dom, du har helt rätt, varför läser dom ens din blogg om dom nu inte gillar den? Dom har bara inget bättre för sig, stackars dom pateiska männsikorna som känner att dom måste trycka ner andra männsikor. Ha det så bra! :)

2007-11-22 @ 15:11:42
Postat av: Vera

jessi, din blogg är bääst :D

2007-11-29 @ 16:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback