Tävling hos Bluedreams

Tävling

Bild:
BlueDreams
Klickade mig in på en av mina favoritbloggar, "BlueDreams" som alltid är lika inspirerande och rolig att läsa och fann en skojig tävling. Priset är den ursöta tunikan i 100% bomull från Lindex du ser på bilderna ovan. Att vara med i tävlingar är alltid lika skoj, så självklart deltar jag! Vinnaren utses den 7:e December genom lottning, blir som en liten julklapp i förskott för personen som kammar hem vinsten, hoppas det blir jag! :)

Är du också sugen på att delta i tävlingen, klicka här så kommer du till Jennys blogg där du kan läsa mer om tävlingen.
Ha det fint :)

Kommentarer
Postat av: [Jenny] - Bluedreams

Kul att du är med i min tävling :)

Ha en bra kväll!

Postat av: Anonym

kolla in

2007-11-22 @ 09:41:34
URL: http://julskoj.blogg.se
Postat av: hejsan

Ville bara säg aatt din blogga är väldigt rolig att läsa
och läser den så ofta det kommmer ngt nytt:)
Kramar

2007-11-22 @ 19:14:43
Postat av: Belle

[Jenny] BlueDreams - Det är bara roligt att få vara med tycker jag! Ha en trevlig lördagkväll! :)

Anonym - Ska absolut checka in er julblogg. Julen är ju det bästa som finns! Ha det fint :)

Hejsan - Åh, vad glad jag blir när du säger så! Det är alltid roligt att få positiv feedback på sådant man gör, så att höra folk uppskatta min blogg, gör mig verkligen jätteglad! Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2007-11-24 @ 19:06:08
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback