Thank God It's Friday!

God kväll allihop, om jag nu har några läsare kvar efter mitt långa blogguppehåll vill säga.
Äntligen fredag, som man har längtat. Jag är helt slut efter att ha sprungit omkring och matats med information om olika gymnasier i princip hela dagen. Har flängt runt på gymnasieutställningen med polaren Ju, men även en andra gång med mams och paps också, så nu känner jag mig något mätt på allt som har med gymnasium att göra. Om jag känner mig klokare efter all den information jag fått ta del av idag? Jaaa, det kan man ju fråga sig. Jag är i alla fall inte något exempel på ett levande frågetecken längre, som jag faktiskt var tidigare idag, så lite klokare har jag nog minsann blivit.
Imorgon tänkte jag publicera ett inlägg där jag berättar vad jag haft för mig under den här långa perioden utan bloggande, för de som nu skulle råka vara intresserade.
Nu väntar mysig TV-kväll med Idol och sedan den allra sista (snyft, snyft) Beckfilmen som jag och mamma hyrde på väg hem från gymnasieutställningen. Men först ska jag nog logga in på facebook och checka min wall.
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback