The weekend

Hejkon Bejkon!
Idag har jag haft prov i konsumentkunskap. Hmm.. Vad är det för dag då? JO, DET ÄR MÅNDAG! Egentligen är det skandal att lärarna ger oss prov direkt efter en helg tycker jag, när ska vi små, stackars elever få någon tid till att koppla av?
Som tur var hann jag slappa, sova ut och umgås ändå under helgen. Min weekend såg ut såhär:

FREDAG 23/11
Efter skolan umgicks jag en stund med A, som alltid hade vi jättekul med en massa prat och skratt. Vi bakade kakor garnerade med smält choklad och smarties, och tog sedan en snabbfika på stående fot ;) Haha ^^ Skoj, skoj!

LÖRDAG 24/11
Drog iväg till stan med J och A på shoppingtur. Lönehelg och därmed tjocksmockat i alla affärer! Inhandlade ingenting, förutom en lunch på vårt stammisfik förstås. Där tillbringade vi en lång stund med en massa prat och asgarv. Hittade däremot en hel del prylar som ska läggas till på önskelistan. När jag kom hem vid 7 snåret visade det sig att vi skulle få besök av några kompisar till familjen. Klockan hann bli runt halv två tror jag, innan jag gick och lade mig.

SÖNDAG 25/11 
Tog en ordentlig sovmorgon och myste bara runt hemma hela dagen, pluggade konsumentkunskap inför provet, spenderade lite tid framför datorn samt slutförde en engelska läxa. På kvällen kikade jag på deckaren Van Veeteren tillsammans med familjen och fikade med härliga kakor och stora glas jordgubbssaft.

Nu hinner jag inte skriva mer, detta måste göras ikväll:
- Hitta en ekonomi nyhet att redovisa imorgon på SO:n.
- Betämma morgondagens outfit.
- Välja ut en låt att sjunga på sånglektionen imorgon.
- Ta reda på "Öppet hus" dagar för intressanta gymnasium.
- Skriva engelska uppstats.

Som ni ser har jag fullt upp, hör av mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera! :)

2007-12-01 @ 15:42:19
Postat av: Belle

Anonym - Uppdatering utlovas! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback