Tillbaka,

Hej alla läsare!
Bloggen har varit pausad i närmare 2 veckor nu, och jag har fått frågan om jag helt slutat blogga, vilket jag inte har. Jag har bara känt att jag behövt en paus från bloggen ett tag, för att återfå lite ny, fräsch inspiration.
Nu hade jag dock tänkt att jag skulle börja återuppta bloggandet igen, det är flera stycken som faktiskt bett mig göra det, vilket känns otroligt roligt! Det är alltid extremt kul när folk uppskattar det man gör, och tack vare er läsares kommentarer blir bloggandet så mycket roligare!
Ni får ha det så bra allihop så hör jag av mig!
Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag började också undra om du helt slutat blogga, men det är jättekul att du inte har det, ser fram emot mer mysigt höstläsande på din blogg! :)

2007-11-15 @ 17:12:36
Postat av: Belle

Anonym: Vad glad jag blir när jag får höra att folk uppskattar min blogg, ni gör det ännu roligare att återuppta bloggandet igen!
Lovar att bjuda på en salig blanding av allt från mode och outfits till småsaker som händer i min vardag, hoppas du ska gilla det!
Ha det fint :)

Postat av: Anonym

Ja vad glad jag blir att du har börjat igen :D Kollar in din blogg varje dag för att se om du har skrivit något nytt, blev besviken varje gång när du inte hade det.
kram

2007-11-17 @ 17:39:52
Postat av: Belle

Anonym - Härligt att ni är så många som uppskattar min blogg, det värmer kan jag tala om! Tycker själv också att det är väldigt roligt att jag kommit igång med bloggen igen, hade nästan glömt bort hur kul det faktiskt är!
Ha det bra :)

2007-11-17 @ 17:55:46
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback