Dagens låt

Hade en superrolig eftermiddag och kväll tillsammans med An igår, det blev en massa prat och en massa skratt, och lite fika med smaskiga mums mums :) Idag ska jag fortsätta på mitt syprojekt, slänga ihop en dagens önskeoutfit och publicera här på bloggen, samt smita iväg på sånglektion i eftermiddag.
Får inte glömma att ringa polaren So heller.
Men allra först ska jag käka lite frukost, en tallrik vanilj yougurt med Kellogs Special K, mums!

Dagens låt:
Regina Spektor - Samson
Det är nästan så att jag tvingar er att lyssna på låten, annars går ni verkligen miste om någonting, den är så otroligt fin!


Kommentarer
Postat av: amanda

Älskar den låten! företsen, kolla in min blogg. Säljer lite kläder :)

Postat av: Belle

Amanda - Ja, visst är den så otroligt fin! Absolut, ska checka in din blogg! Ha det fint :)

2007-10-30 @ 19:47:06
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback