Foundation snack,

Hallå där!
Idag har jag och mormor tagit en sväng på stan tillsammans, det var jätte trevligt :) Jag lade vantarna på en gräddvit, lätt A-linje formad topp med en tuff dragkedja i ryggen från H&M. Är helt insnöad dragkedjor just nu, och tycker att de lätt kan tuffa till något som i övrigt är ganska "sött". Bild kommer i morgon när jag laddat kamerabatteriet. Lunch käkade vi på Taco Bar, mums!

Stod och höll i Max Factors nya foundtation, Max Factor Miracle Touch idag, men lade tillbaka den då jag inte är i behov av en ny foundation för tillfället, men jag är mycket intresserad av att prova denna variant nästa gång ett foundation inköp är aktuellt.

Max Factor Miracle Touch


Det verkar vara en fast foundation, men som vid kontakt med huden förvandlas till flytande och ger ett jämnt och fint resultat, men även en matt, pudrig finish. Låter ju toppen! Det måste alltså innebära att detta är en foundation och ett puder i ett, eller?

Jag behöver er läsares hjälp, skicka iväg en kommentar om ni vet något om produkten och berätta vad ni tycker om den. Ger den en jämn och fin yta som funkar fint till vardags? Fungerar den som både foundation och puder? Är produkten överhuvudtaget bra? Om inte, har ni några andra tips på foundations som håller måttet?
Kommentera!

Nej, nu ska jag, mormor och lillebror göra efterrätt. Det blir
Gino med vaniljglass :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte du och din mormor rätt ofta i stan tillsammans?

2007-10-28 @ 22:46:10
Postat av: Anonym

jo det tycker jag med

2007-10-28 @ 23:10:09
Postat av: Belle

Anonym - Nej, jag är inte i stan med min mormor så särskilt ofta, det är lite svårt när man bor 50 mil ifrån varandra. Men när vi väl träffas brukar vi ofta ta en sväng på stan.

Postat av: Anonym

men altså du skriver rätt ofta att du, din mormor max och mamma har varit i stan och fyndat.. lite strange när hon bor 50 mil ifrån, men de är ju trevligt.

2007-10-29 @ 23:14:17
Postat av: Anonym

ja jag håller definitivt med på den fronten anonym, anledningen kanske är den att det är en familj med sinne för shopping eller...tja något annat. Vad vet jag?

2007-10-29 @ 23:33:53
Postat av: Sandra

Jag har funderat på den själv, men inte heller köpt den än. Max Factor brukar ju ha bra produkter, men jag vet inte hur denna är. Du får gärna säga till när och om du har testat den :) Är den så bra som den låter skulle det vara perfekt om man har lite fet hy :)

2007-10-30 @ 10:54:11
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Anonym

men raderar du komentarer lr? :s

2007-10-30 @ 11:24:20
Postat av: Belle

Sandra - Det är sant, Max Factor brukar ha bra produkter! Och av beskrivningen att döma, verkar ju denna foundation kanon! Jag ska absolut säga till och utvärdera den om jag testar den någon gång!
Ha det fint! :)

2007-10-30 @ 11:36:33
URL: http://belle.webblogg.se
Postat av: Anonym

lalalala....

2007-10-30 @ 18:42:58
Postat av: Anonym

fint att radera kommentarer

2007-11-03 @ 16:42:33
Postat av: Belle

Anonym - Eftersom det är jag som driver den här bloggen, är det också jag som bestämmer vilka kommentarer som ska publiceras eller inte, så är det bara och det får du acceptera. Gillar du det inte, är det bara att du slutar läsa min blogg, jag har inte precis bett om att du ska läsa den.

2007-11-04 @ 10:06:06
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback