God söndagskväll!

Är ganska nyss hemkommen från landet, där jag tillbringat min helg tillsammans med familj, vänner och bästiskusin. Eftersom vi saknar dator där ute på landsbyggden, har jag inte kunnat uppdatera bloggen. Men till veckan ska jag försöka att hinna med bloggingen desto mer. Förvänta er dock ingen överaktivitet här på bloggen under morgondagen. Hela eftermiddagen kommer jag att behöva begrava näsan i mina spanska böcker och studera inför ett stort prov på tisdag, som omfattar hela 8 kapitel! Och hittills har jag inte pluggat något alls...  Usch, jag börjar känna stressen komma krypande..! Dessutom fyller lillkusin Lu tonåring, och det ska förstås firas! Som det ser ut nu kommer jag alltså att vara ganska upptagen imorgon.
Om jag överhuvud taget ska orka upp i morgonbitti är det god natt som gäller nu.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, va mysigt med landet! Jag älskar din blogg, läser det ganska ofta, du verkar vara en jättetrevlig tjej. :)
Sjalen i ditt förra inlägg var supersöt, satsa på den!
Jag skulle vilja se mera "dagens outfit", det är jättekul att se för du klär dig snyggt.
Hare bra
/ Emelie

2007-10-26 @ 14:19:39
Postat av: Belle

Emelie - Jag får tacka så mycket för att du uppskattar min blogg! :) Håller med om att sjalen i föregående inlägg är alldeles underbar, kommer nog att fortsätta leta i butiker efter liknande varianter, då jag inte hann slå till på denna sjal innan aktionstiden gått ut... Ska försöka bättra mig när det gäller "dagens outfit" inlägg!
Tack så mycket för din positiva och upplyftande kommentar! :D
Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback