HÖSTLOV :D

Ä N T L I G E N har jag gått på välförtjänt höstlov, och jisses vad underbart det känns! Jag planerar att bara ta det lugnt, umgås med kompisar och vila upp mig ordentligt under veckans gång. Bloggen har hamnat lite vid sidan av, jag vet inte riktigt varför, men insperationen flödar inte direkt. Ska se om det kan bli ändring på det nu under lovet!
Vill också tacka så mycket för de kommentarer jag får, de uppskattas verkligen kan jag tala om! Kommentera på bara! :)
Nu ska jag ladda upp bilder på lite shoppingfynd, och publicera här på bloggen!
Ha en underbar fredagkväll allihopa :)


Kommentarer
Postat av: sophie

Jag håller med dig helt på höstlovspunkten ÄNTLIGEN!!!!

tack för hjälpen också:)

Postat av: Belle

Sophie - Haha :D Men det är verkligen otroligt härligt att bara få vara ledig, slappa och umgås med kompisar! Det var så lite så, bara roligt! :)
En drös med kramar!

2007-10-31 @ 21:35:21
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback