Vintertid

Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme? Själv håller jag aldrig reda på hurovida klockan ska ställas fram en timme, eller ställas tillbaka en timme när man växlar mellan sommartid och vintertid. Jag har fått det förklarat för mig minst tusen gånger, men det är som om informationen går in genom ena örat och sedan rakt ut genom det andra på en gång. Men min morfar lärde mig ett bra knep härom dagen:

På våren ställer vi fram trädgårdsmöblerna men på hösten, ställer vi tillbaka dem i förrådet igen.

Nu kommer jag nog inte att glömma när klockan ska ställas fram och när den ska ställas tillbaka!

När jag ändå är i farten, slänger jag upp några bilder på den vita toppen jag inhandlade under gårdagens shoppingtur med mormor.

1



Affär: H&M

Jag tror nog att denna topp ska komma väl till användning!
Nu ska jag spana in lite bloggar och därefter är det förmodligen middagsdags!
Tjillevippen :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Supersöt!

Postat av: [Jenny] - Bluedreams

Fin :)

2007-10-29 @ 11:15:36
URL: http://www.bluedreams.tjejsajten.se
Postat av: Belle

Maria och Jenny (Bluedreams bloggen) - Tack så mycket! :)

2007-10-29 @ 11:39:08
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback