Händelserik helg!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade senast, jag har varken haft tid eller tillräckligt med insperation för att uppdatera bloggen. Men nu ska här bli ändring!
Den här helgen har verkligen svischat förbi med rekord fart måste jag säga, alldeles för fort har det gått, och om jag känner mig själv rätt kommer förmodligen söndagsångesten att komma krypandes inom en snar famtid...
Nej, nu får det vara slut på klagandet, jag har ju trots allt haft en toppenhelg!

I fredags eftermiddag umgicks jag en snabbis med kompisen A, vi gjorde varm choklad,värmde kanelbullar och satt och pratade om allt och ingenting en stund. Härligt, härligt!
Efter middagen bar det av hem till kompisen E på tjejkväll med polarna i klassen. Film, onyttiga snacks, musik samt en liten kvällsprommenad i den något kyliga kvällen, var allt en del i min mycket skojiga fredagkväll!
Igår drog jag iväg till kompisen JU och umgicks med henne hela dagen, det var precis lika roligt som det alltid brukar vara!
På kvällen bar det av på resturang tillsammans med familjen och några kompisar. Pappa, som nämligen fyller 45 bast imorgon, skulle firas. Av en ren slump stötte jag ihop med min gamla kompis An på resturangen, det var verkligen hur kul som helst att ses och snacka en stund!
Senare på kvällen våldgästade jag och kompisen Da, inklusive resterande människor från middagen på resturangen kompisen Ke med familj för att gratulera henne på födelsedagen i efterskott. Mycket prat och skratt blev det!

Nej, nu hinner jag inte skriva mer för tillfället, ska nämligen iväg med pappa och titta på skor. Hör av mig senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback