Historien om Belles biologipluggande,

Jag har upptäckt en sak, att jag och min kära biologibok inte passar så särskilt bra ihop. Tyvärr måste jag ändå försöka bli bästa vän med den nu när vi har feta No-provet på fredag...
Tur var väl det, att jag hann umgås en stund med kompisarna M, Ma, Mat och Al och få lite energi innan jag begravde näsan i biologiboken tidigare idag.

Nu hade jag helst utav allt bara velat krypa upp i soffan bland en massa härliga kuddar och filtar kikandes på gamla avsnitt av
The O.C, men det kan jag ju bara drömma om.

Kommentarer
Postat av: louise

Har ni köpt säsong 2?

Postat av: Belle

Louise - Nix, men just nu önskar jag verkligen att vi hade gjort det! :)

2007-09-26 @ 19:23:58
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback