Måndag,

God Morgon!
Steg upp klockan tjugo i sju i morse, och gjorde mig klar oväntat snabbt, så nu har jag 10 minuter över, som jag kan ägna åt bloggen. Toppen!
För jag misstänker att jag inte kommer att hinna blogga så mycket idag.. Först är det skola, därefter beger jag mig hemmåt en snabbis för att äta något och packa simhoppsgrejerna. Sedan bär det av mot simhoppet, och idag måste jag åka extra tidigt, då jag ska kika på en ny baddräkt i shoppen på badhuset. När jag kommer hem efter smhoppet, har jag SO läxan att tänka på... Så dagen är som ni märker ganska fullspäckad! Men jag ska göra vad jag kan för att hinna med att posta yttligare ett inlägg senare idag!

Oj, vad klockan går fort! Nu måste jag börja bege mig mot skolan!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback