Någonstans ute i cyberrymden cirkulerar mitt försvunna inlägg just nu...

Efter att ha skrivit ett långt inlägg som när jag precis var färdig bara försvann ut i cyberrymden, känner jag tyvärr ingen insperation alls att försöka skriva ett nytt. 
Har i alla fall haft en toppen helg och umgåtts med olika kompisar, hoppas att även ni har haft det jättehärligt!

Tänkte publicera några bilder på den senaste veckans shoppingskörd, det är inget speciellt, mest lite nytt till basgarderoben som inhandlats av mamma. Men jag har också lagt vantarna på ett par ursöta, höstiga ballerinas i svart lack.

1

1 vitt ribbat linne i 100% bomull - JC Längden på linnet är helt perfekt, har faktiskt saknat ett vanligt vitt linne i något längre modell.
2 vanliga vita linnen - MQ Dessa linnen är då riktiga trotjänare, jag bär dem under nästan allt numera!

2



Dessa ballerinas fick följa med mig hem efter en snabbvisit på Din Sko förra helgen, de kommer fömodligen att användas flitigt under hösten, fast inomhus förstås. Utomhus blir det stövlar som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback