Tisdagkväll,

Hallå, hallå!
Till att börja med vill jag be om ursäkt för den senaste tidens usla blogguppdatering. Helgen tillbringades utan tillgång till dator ute på landet. Jag plöjde igenom en hel hög modetidningar, myste under en massa filtar framför tv:n samt umgicks med mina kusiner. Härligt, härligt!
Nu är jag i all fall hemma igen, och åter tillbaka i skolan. Tyvärr stjäl pluggandet en del av min fritid, och det bidrar till att bloggen blir lidande, men jag lovar att försöka bättra mig på uppdateringsfronten!
Ikväll tänker jag i alla fall unna mig en välförtjänt stund framför tv:n tittandes på Idol tillsammans med familjen. Men allra först väntar morgondagens franskaläxa på att bli avklarad... Inte något man hurrar över direkt, men det måste göras.

Kanske vore det ingen dum idé att klicka hem lite vardagslyx i form av ett gäng acetonfria, nagellacksavlägsnande wipes från
Asos. Förpackningen är härligt flickig och priset otroligt lågt, 28 kr för en förpackning á 15 wipes är ju nästan gratis!
Nagellacksborttagning

Kommentarer
Postat av: Emma/sysslingen

Hej Jessica! Hoppas ni hade det bra uppe i Grönsvik, tyvärr kunde inte jag komma upp för jag hade lovat bort mig till en massa andra :( Men vi får väl ta en runda på stan nån gång?? Förresten så tänkte jag bara säga att man kan köpa exakt samma nagellacksborttagande wipes på Lindex, har själv köpt sådana där. Lite enklare än att beställa kanske :) Kramar!!!

2007-09-11 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback