Panik

Jag har panik. Jag vet inte vad jag ska välja för gymnasium! Om två dagar ska mitt val vara klart. Mitt livsavgörande val inför framtiden. Det val som avgör vart just jag kommer att hamna. Jag vill inte välja. Är inte redo göra detta val, att fatta detta beslut. Jag vet inte vad jag vill. Kan inte någon annan bestämma åt mig?
Just nu vill jag bara krympa ihop till en liten klump och sjunka genom jorden. Jag avskyr beslutsångest. Det känns som om jag kommer att ångra mig vad jag än väljer. Herregud, kommer jag någonsin ens att kunna bestämma mig?

Jag är väl medveten om att jag blåser upp det hela en aning, men just nu känns det hopplöst att inte ha koll på vad jag själv vill. Jag får väl sova på saken och se om det hjälper. Jag hoppas verkligen det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju en till chans på dig att välja i maj, så det är lungt ju! ingen brådska alls

2008-02-09 @ 13:12:27
Postat av: J E N N Y

Usch vad jobbigt att inte veta vad man ska välja :/ Själv har jag redan valt, valde medieprogrammet :)

Postat av: Marie

vad valde du för något nudå ? :)

2008-02-17 @ 17:51:29
Postat av: Belle

Anonym - Självklart har du rätt! Nu när jag lagt in mina val i datorn, rangordnat dem och godkänt min ansökan känns allt mycket lugnare. Sedan har jag ju som du säger chans att ändra mig i maj. Ha det så bra!

J E N N Y - Mm, det var ganska jobbigt faktiskt! Åh, va roligt! Det passar nog dig som handen i handsken! Du som är så duktig på att skriva och fota! Ha det så bra!

Marie - Gjorde en massa val. Typ 10 stycken om jag inte minns fel. Jag kan berätta för dig i skolan, så får du berätta hur du valde tillslut! Ha det så bra! :)

2008-03-02 @ 21:47:33
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback