Första dagen i skolan...

...är nu avklarad. Måste medge att ångesten nu lagt sig något och att det faktiskt var helt okej att återgå till lite mer normala rutiner igen. Dessutom har eftermiddagen varit hur rolig som helst, den har nämligen tillbringats tillsammans med V och Mi, vi har bland annat snackat, fikat med varm choklad och gorby's (ostmackor för Mi:s del dock), garvat framför youtube samt spelat "guitarhero" (Verkligen superroligt, synd bara att jag är så extremt kass!). Kul, kul (:
Nu hinner jag inte skriva mer, bror min står och trampar här bredvid och kräver tillbaka datorn. Varför funkar inte internet på laptopen för? Jag blir tokig! Hmm... Det får bli dagens I-landsproblem.
Aja, Ha en fortsatt trevlig kväll allihop!
Tjing Tjong (:

UPDATE: Detta skulle ha publicerats igårkväll, men eftersom webblogg strulade fick det bli idag istället. Så ha överseende med den felaktiga tidsformen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback