Fredag med lillebrur

Idag passade jag på att ta en ordentlig sovmorgon, för att sedan då jag vaknat ligga och dra mig en lång stund samtidigt som jag bläddrade igenom en hel hög gamla modemagasin. Härligt, härligt! Jag har också umgåtts med min kära bror idag, vi tog en sväng till ett köpcentrum, tanken var att vi skulle köpa upp oss på ett par nya sällskapsspel. Eftersom vi missade bussen med typ tre minuter (...) tog vi istället en prommenad i den uppfriskande vinterkylan till stationen där vi egentligen skulle ha bytt buss. Vi hittade inga spel i köpcentrumet, men vi strosade omkring där i alla fall en stund tills mamsen kom och plockade upp oss, då åkte vi vidare och fick tillslut napp, så nu har vi uppdaterat utbudet av sällskapsspel här hemma. :P Därför har min eftermiddag till största del bestått av att testspela de nya spelen tillsammans med lillebror. Nu väntar glass med hemgjord hallonsås och ännu mer spelande.
Jag borde i och för sig slå A en signal också, eller så gör jag det imorgonbitti, vi får se!

Förresten, igår fick jag reda på att jag och So har kommit in och ska börja tennis nästa lördag i en nybörjargrupp för ungdomar. Även V är på och ska börja spela i vår grupp, kanske oxkså Mi. Jag känner på mig att det kommer att bli grymt roligt :)
Trevlig kväll på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack så mycket : ) bara för det tänker jag börja läsa din blogg ;D

Postat av: vera

Tennis here we come ;D

2008-01-05 @ 00:45:55
URL: http://very.blogg.se
Postat av: Belle

Viktoria - För all del! Haha, vad glad jag blir! Alltid superskoj med nya besökare! ;D

Vera - Definitely, here we come!

2008-01-05 @ 10:39:32
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback