God Morgon Söndag

Morning, morning!
Hann inte med bloggen igår, hade fullt upp i princip hela dagen som förövrigt tillbringades tillsammans med polaren So. Vi besökte bland annat ett gymnasium, fikade med mackor, bullar och underbar Ben&Jerrys, bananglass med choklad och valnötsbitar, mums! Sedan drog vi iväg på tennis tillsammans med V och flummade runt i tennishallen :D Haha, hur kul som helst!
Efter ett snabbt stopp hemma för en dusch drog jag vidare hem till So där vi käkade middag, hemlagad sushi och till efterrätt åt vi frukt doppad i smält choklad och vaniljgrädde, smaskens! Det blev en hel del prat och skratt (: Dessutom hann vi med lite pysslande vilket jag tyckte var jättekul eftersom jag älskar att låta kreativiteten flöda! Hurovida jag är bra på det eller ej är en dock en annan fråga... :P
Tror att jag var hemma någon gång vid kvart över elva eller så.

Nu har jag berättat om min lördag och är nyfiken på vad ni läsare hade för er! Tveka inte, klicka iväg en kommentar vettja! (:

Har inga direkta planer för dagen, ska bara ta det lugnt, kanske städa lite på mitt rum samt läsa lite engelska. Vi får se..

Hör av mig! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback