Här är mina svar..

Nu är frågestunden avslutad för denna gång. Jag får tacka så mycket för alla frågor som ställdes och ska nu försöka att ge svar på dem här nedan. Enjoy!

Vilken är din favorit tidning/bok?
Oj, vad svårt... Jag plöjer så gott som alla modemagasin jag kan komma över, SOLO, ELLE, Glamour, Veckorevyn... You name it!
Det finns en massa superbra böcker också, men Harry Potter-serien hör väl till en av mina favoriter. (:

Bästa film du sett?
Har ingen solklar favorit, jag gillar i princip allt från rysligt spännande thrillers till amerikanska komedier. Det enda som inte går hem är skräck.. Haha, jag är en fegis, I know ;)

Vilka är dina favoritbloggar och varför?
Jag följer en massa bloggar varje dag, men
Jenny, Engla, Nina,  Madde, Matilda, Linn, Vera och Sophie hör väl till favoriterna. Allihop skriver underhållande och gör det hela roligt att läsa, de varvar mode med vardagen och sätter sin personliga prägel på hela kalaset. Jag antar att det är därför jag gillar just deras bloggar.
Btw, har ni tips på någon kanon blogg jag absolut inte borde missa, tveka inte, klicka iväg en kommentar! Nya bloggtips uppskattas alltid!

Ålder?
Jag är femton år och går sista terminen i 9:an.

Vad är det bästa som hänt dig?
Oh my god, inga lätta frågor här inte! :P Nejmen, jag har hunnit med att resa en hel del redan, och det är jag  otroligt glad över! Jag älskar att få komma till främmande länder, upptäcka nya platser och bara njuta av semester! För drygt ett år sedan åkte jag med familjen till Australien vilket var helt fantastiskt! Bland annat snorklade vi i barriärrevet, åkte på dagsturer till regnskogen, besökte olika djurparker, utforskade Sidney, klappade exotiska djur, shoppade samt solade, badade och åt smarriga måltider i massor! Det var en av de bästa sakerna som hänt mig. Exempel på andra länder/öar vi besökt är, Frankrike, England, Tyskland, Italien, Mallorca, Kreta och Kanarieöarna mfl. Annars är det bästa som hänt mig förmodligen min kära familj och alla mina underbara vänner, ni vet att ni betyder mest! (:

Favorit märke?
Hm... Jag är en sådan person som gillar att inhandla mina kläder, skor och accessoarer från olika ställen , en sådan som älskar att mixa H&M med en del lite dyrare saker. Dock brukar jag då jag är ute och shoppar främst försöka att fokusera på om jag tycker saken i fråga är snygg eller inte, oftast bryr jag mig inte så mycket om var den kommer ifrån. Måste dock säga att jag är ett stort fan av Diesels jeans, de sitter otroligt snyggt och finns i många modeller som faller mig i smaken. Själv äger jag flera par.

Favorit plagg i garderoben?
Just nu tycker jag mycket om lite oversizade T-shirts med tuffa tryck. Annars är klänningen och den oversizade koftan fortfarande en givna favoriter. Dock är jag en sådan som anser att variation förnöjer och därför gillar jag att ena dagen bära en söt klänning medan jag andra dagen känner för att dra på mig en lätt oversizad, rockig T-shirt och ett par slitna converse. Som sagt omväxling förnöjer!

Favorit färg?
Tycker om nästan alla! (:

Vilken designer väska skulle du helst av allt vilja ha? Färg och modell!
Mulberry Bayswater i färgen "Oak", forever in my heart! <3 (;

Vad för typ av musik lyssnar du på?
Allt möjligt! När det gäller radio lyssnar jag oftast på NRJ, annars har jag en väldigt mixad musiksmak. Allt från Indiepop á la Regina Spektor till soft rock by Simple Plan och McFly går hem hos mig :)

Har du några intressen och vad sysslar du med på fritiden?
På fritiden älskar jag att umgås med kompisar, shoppa eller ta en fika på ett mysigt kafé. Gå på bio, eller kolla på film hemma uppskattas också alltid! Annars tycker jag om att läsa, sjunga och åka skidor. På sommaren är det underbart att sola, bada och bara njuta av livet. Jag är en glad och oftast social tjej som gillar att ha folk omkring mig, familj som vänner. Går för tillfället och tränar tennis en gång i veckan tillsammans med två kompisar. Hur kul som helst :)

Hoppas att ni fått svar på era frågor nu. Detta var ju roligt, kör kanske en till frågestund vid ett senare tillfälle! (:
Ikväll blir det bio och sedan släktkalas för att fira lillebrors födelsedag. Tårtaaaa here I come! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback