Nån mer än jag som haft en stressig vecka?

Shit, har haft en riktigt hektisk vecka, men imorgon är det fredag, thank god! Jag lovade ju att berätta mer om söndagen i stan tillsammans med Je och Ju så fort jag fick lite tid över, och nu har jag lite tid över så here we go, vi satt mest och babblade på olika fik större delen av dagen, då vi inte hade fullt upp med att spatsera omkring i affärer vill säga. Köpte dock ingenting. Men det var i alla fall hur skoj som helst med en massa nostalgi, snack och skratt!

I tisdags stod besök av gymnasium på schemat, jag hann dessutom med att lägga vantarna på ett par underbara ballerina skor i skarp rosa från H&M. Bild kommer!
Igårkväll medverkade jag, Jo och Ma på ett föräldramöte för blivande årskurs 6 förläldrar och berättade om skolan och dess olika inriktningar. Eftersom jag går i språk-klass höll jag mitt föredrag på engelska. Riktigt nervöst var det, men skoj. Dessutom fick vi två biobiljetter var som lön för mödan, perfekt! :)
Idag har jag varit en snabbis i stan med mammsen och inhandlat en ny foundation samt ett löspuder från CLINIQUE, är helnöjd! Pluggat lite har jag också gjort..
Imorgon fyller lillebror (som inte är så liten längre för nu har han nämligen gått och växt om storasyster sin) 14 år, därför blir det bio imorgon kväll samt smarrig middag och självklart tårta! Ska bli trevligt :)

Btw, tänkte jag ta itu med frågorna från frågestunden inom en snar framtid så håll till godo!
Ciao (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback