Nyårsdagen

Sitter här framför bloggen och myser i härliga mjukiskläder och fluffiga raggsockor. Jag brukar tycka att nyårsdagen är extremt långtråkig och seg, men dagen till ära har faktiskt varit riktigt trevlig. Trevlig men kort. Det kanske främst beror på att jag vaknade vid halv två och inte klev ur sängen förens en halvtimme senare. Frukost käkade jag vid halv tre. Tror faktiskt att klockan hann bli fem innan jag somnade imorse. Annars har jag varit ute på långprommenad med kompisen Ke i slasken, svullat Pizza och spelat sällskapsspel (; Mycket trevligt!
Nu tror jag att jag ska fota några av mina julkappar samt reafynd och sedan publicera bilderna här på bloggen.
Ha en fortsatt trevlig kväll allihop!
Hej Svejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback