Sista Jullovsdagen...

Usch, jag har fetaste ångesten. Nu återstår endast några timmar av detta underbara jullov och imorgon är det "back to normal" som gäller... VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE!
Den allra sista jullovsdagen har i alla fall tillbringats tillsammans med kompisen JU, vi hjälpte Ju:s bekant i hennes klädaffär vilket var hur kul som helst. Vi fick bland annat vika kläder, hjälpa kunder samt fixa och dona lite i butiken. Addera en massa skratt, prat och provande av crazy balklänningar och du har i princip vår dag! Hur kul som helst! Därefter drog vi hem till Ju, sjöng Singstar och satt med näsorna framför datorn en stund, självklart blev det en massa skratt och prat även där.
Nu tänkte jag nog slå V en signal samt skriva några SMS och efter det lägga fram kläder inför imorgon.

Tjingeling! (:


Kommentarer
Postat av: Viktoria

uh, känner likadan här...

Postat av: Belle

Viktoria - Jag har pratat med många och det verkar ha varit mycket ångestfyllda känslor och tankar inför vårterminens start... Hoppas att det känns bättre nu när den första dagen är över och du kanske kommit in i någon form av rutin igen, så känns det i alla fall för mig (: Ha det så bra!

2008-01-08 @ 20:39:36
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback