Snön lyser med sin närvaro (:

Sitter här framför datorn och njuter av min frukost, en tallrik vaniljyoghurt med kellogs special K samt ett glas iskall multivitamin-dryck, mums :)
Glömde att berätta att gårdagen tillbringades tillsammans med kompisen An, vi kikade på gamla videofilmer från den tid då vi var små, hysteriskt roligt :D Vi snackade även en del och garvade i massor.
Dagen till ära kommer att tillbringas med kompisen A, vad vi ska göra är ännu oklart, men hon kommer hit om ett litet tag, så det är bäst att jag kör gasen i botten i alla fall så att jag hinner bli klar.
Ikväll ska vi träffa polarna från Tyskland, ska också bli roligt :)
Hör av mig!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Maja

Fin blogg :)

Postat av: Belle

Maja - Tack så mycket :)

2008-01-04 @ 20:13:17
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback