Sofia för Veckorevyn

Idag har jag en rolig nyhet att förmedla till er kära läsare, det är nämligen så att min polare Sofia har blivit plåtad för veckorevyn och bilden har nu lagts upp på deras hemsida, på "Street-Style" delen.
Här får ni i alla fall ta del av Fias stadschica outfit samt svaren på frågorna reportern ställde (:

Fia för Veckorevyn


SOFIA LINDQVIST, 15
Vad har du på dig?

- Skorna är från Din Sko, byxorna är underställsbyxor från Helly Hansen och skjortan är från Sand. Skinnjackan är från H&M och väskan Esprit.
Nästa inköp?
- En fin silvrig klänning från Indiska. Jag lägger runt 500 kronor i månaden på kläder och shoppar helst second hand utomlands.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah :) Thanx for puttin me up ;) tyvär gillar jag inte bilden själv :/ men alltid nice att bli plåtad av ngn från veckorevyn ;)

2008-01-09 @ 21:14:27
Postat av: Belle

Sofia - Det var så lite så! Jag tycker att bilden visst blev bra! :) Fattar att det måste varit fett nice att bli fotad av en reporter från VR! Ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback