Trött

Idag är jag grymt trött. Kanske beror det på att polaren Ju sov över här i natt och att vi inte somnade förens klockan blivit runt halv tre..
Anyway, lördagskvällen var hur rolig som helst! Eftersom mitt lååååånga godislöfte äntligen tog slut igår hade vi inhandlat ett kilo godis som jag, Ju och bror svullade i oss under kvällen. Sockerchock? You bet! (; Vi sjöng en massa singstar (tröttnar aldrig!) samt spelade "Buzz", vilket var superkul! Snackade en hel del samt garvade i massor gjorde vi också. Haha, just det, vi kollade igenom gamla skolkataloger samt checkade ett helt gäng gamla "Mina Vänner" böcker från lågstadiet också XD Lite gamla dagböcker och sånt kollade vi också igenom. Lika roligt som vanligt, haha!
Idag slappade vi mest och kollade på film samt smaskade ännu lite mer godis. Mums!
Nu på kvällskvisten har jag dessutom hunnit med lite So plugg. Duktig!

Nu: God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback