Happy Birthday!

Idag fyller min underbara kompis S 16 år, därför är det inte mer än rätt att jag tillägnar henne ett litet inlägg!
S, när du läser detta, sätt igång låten nedan och läs sedan texten medan låten spelas!
 


I höstas åkte vi ju iväg på skolresa till London tillsammans alla språk nior. Jag är otroligt glad över att den resan blev av, inte bara för att jag hade otroligt roligt med folk jag redan kände, utan också för att jag tack vare den lärde  känna ett gäng superhärliga tjejer, däribland du S. Vi har alltid hur kul som helst tillsammans, och du ska veta att jag är väldigt glad över att vara din kompis. Vi har inte kännt varandra så där väldigt länge, ändå känns det som om vi kännt varandra nästan hela livet. Jag uppskattar verkligen att du finns här för mig och det finns nästan ingenting alls jag inte kan prata med dig om. Du är en riktig vän och guld värd! Jag vill att du ska veta att jag finns här vid din sida så fort du behöver mig!
Än en gång stort grattis på födelsedagen!

En drös med kramar!


Kommentarer
Postat av: sophie

ååå vad du är underbar, min aldeles braiga vän Belle! Gud vilken tur att vi åkte till london!
Jag vill bara säga att du är en underbar vän, tack för att du finns! :)
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback