Här bor jag

Nu tänker även jag göra som många andra bloggerskor redan gjort, nämligen ta och visa upp hur det ser ut i mitt rum. Varsågoda och stig in ;)

1

Min hand ser jätteläskig ut, men det får ni ha överseende med ;)

2

Detta är alltså vyn man möts utav då man öppnar dörren och stiger in i mitt rum. Till vänster ser ni min lilla "läs hörna", väggen ovanför stolen pryds utav en ny införskaffad ljushållare.

3

En lite närmre bild på min lilla "läs hörna".

4

Här ser ni återigen en bild på den ny införskaffade ljushållaren. Tycker den är alldeles underbar!

5

Här sover jag. Dessutom får ni även en liten glimt utav min fondvägg och mitt nattduksbord. Som ni ser går det mesta i beige och gräddigt vitt.

11

Här ser man litegrann utav mina två byråer i vilka jag förvarar mina kläder. Jag har yttligare en garderob där plagg som måste hängas på galgar förvaras, den är dock inte placerad i mitt rum. Ovanför på väggen sitter hyllplan som bland annat bär upp en massa böcker, tidningar och gamla cd-skivor.

76

Här bjuder jag på lite närbilder utav mina två byråer.

8

Så här kan den exempelvis se ut i någon utav mina byrålådor.

10

Min säng, fast ifrån en annan vinkel. Mellan sängen och nattduksbordet står ett par av mormors gamla pumps. På nattduksbordet ligger en bok ur serien "Gossip Girl" snällt och väntar på att bli läst.

9

Här bloggar jag. Och Pluggar.

12

Avslutar med en söt liten bild på en nyinförskaffad så kallad "Lotus blomma" som så sött pryder mitt fönsterbräde.

Det var allt för idag. Nu: sova!
God Natt :)


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Fint och mysigt du har det! :)

Postat av: Belle

J E N N Y - Tack så mycket! :)

2008-03-03 @ 16:02:52
URL: http://belle.webblogg.se
Postat av: vera

fint och välstädat :)

2008-03-03 @ 20:42:03
URL: http://very.blogg.se
Postat av: Belle

Haha, tack :D

2008-03-05 @ 14:12:32
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback