Nu är jag tillbaka :)

Hej Svejs!
Efter en lång men välbeöhvlig paus från bloggen är jag åter "back on track". Tror jag i alla fall. Har dock funderat på om jag ska börja på en ny kula och fortsätta blogga på annan adress. Just nu känner jag mig färdig med denna blogg. Nåja, vi får se hur det blir med det, och bestämmer jag mig för att byta blogg, lovar jag att inte glömma bort att nämna det för er som fortfarande troget läser det jag skriver.
Under tiden jag inte bloggat har jag bland annat varit på Kanarieöarna och semestrat en vecka. Härligt var det, med en massa sol, bad och shopping! När man lever i denna stressiga värld är det underbart att få sticka iväg ibland och ladda batterierna. När jag var hemkommen från Kanarieöarna väntade två dagars skola, därefter ytterligare en veckas ledighet i form utav sportlov, och här sitter jag nu och njuter av de sista timmarna som är kvar utav detta lov innan det är dags att återgå till vardagen igen.

Nej, nu ska jag gå och slå in kompisen So:s födelsedagspresent, hon blir nämligen 16 år om en vecka! ;)
Hör av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback