Rosett

Tillbringade en eftermiddag med polaren V för inte så länge sedan, det var meningen att vi skulle plugga astronomi och skriva om "Variabla Stjärnor", och lite arbetade vi faktiskt. Men det blev en hel del prat och skratt också. Under eftermiddagen trixade jag ihop en ursöt rosettfrisyr av V:s långa hår. Jag tyckte det blev superfint, så jag knäppte ett par bilder som jag nu tänkte dela med mig utav här på bloggen.

3



Nu väntar svenskan på att skrivas, så jag måste sluta! Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Marie

haha vad cool frisyr :D

2008-03-03 @ 19:56:14
Postat av: sophie

Gud vad häftigt:)
Hur lärde du dig det?:)
Du måste visa mig någon gång:)
kram!

Postat av: Belle

Marie - Haha, jag tycker också att den är jättefin! Om jag inte haft så kort hår hade jag också velat testa den frisyren! ;) Ha det så bra!

Sophie - Håller med om att den är häftig! Hittade bilder på frisyren samt en beskrivning på hur man gör för att trixa ihop en rosett på en annan blogg. Tänkte att jag kanske kunde testa på någon med lite längre hår vid något tillfälle. Och det blev ju jättefint, tycker jag :)
Jag kan absolut visa dig, nån gång när vi ses kan jag försöka göra en sån på dig också! :) Ha det så bra! Kramar i mängder (:

2008-03-05 @ 14:11:20
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback