Shopping special; Man kan aldrig få för många par skor!

Eftersom det varit lite si och så med bloggandet de senaste månaderna, har jag varken hunnit eller orkat publicera några bilder på nyinförskaffade prylar här. Det inebär alltså att nu när jag äntligen fått tillbaka blogginspirationen, har jag en massa nytt att visa för er läsare. Tänkte dela upp skörden och publicera några bilder lite då och då, för att det hela inte ska bli så jobbigt... När jag är färdig med denna lilla "Shopping-special" ska jag försöka visa upp mina fynd i takt med att jag inhandlar dem, just för att undvika att "hamna efter".

Tänkte börja med att visa upp vad jag inhandlat för skor under perioden som varit, så, here we go!

Under sportlovet var jag och hälsade på min kära släkt en sväng. Jag och lillebror bodde hos mormor och morfar, och umgicks med "bästiskusin" då hon inte gick i skolan. Av mormor fick jag två par pumps.

2



De vita är i äkta skinn, och dem har mormor själv trippat omkring i då hon var ung. De är tyvärr något stora, men med en sula i och ett par tjockare strumpbyxor, alternativt knästrumpor borde det funka!
De svarta är en förskotts födelsedagspresent. Kommer från Wedins och passar perfekt. Väldigt släta och enkla är dem, men ack så andvändbara. Och inte minst, snygga!

Röda Tygskor

Tygskor är alltid andvändbara, särskilt nu när våren närmar sig med stormsteg. Dessa klarröda varianter från Stadium kommer jag deffinitivt slita med hälsan!

Rosa Ballerinas

Till sist tänkte jag visa er mitt nyaste tillskott på ballerina fronten, nämligen dessa "knalligt" rosa varianter med en söt liten rosett framtill som inhandlades för ynka 98 pix på H&M. Kvaliteten är säkerligen inte den allra bästa, men äh? Vad gör det, de håller så länge de håller! Sätter lätt som en plätt färg på den allra tristaste vardagsoutiften, vilket jag gillar skarpt!

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Fina skor!

Postat av: Belle

J E N N Y - Tack :D

2008-03-07 @ 21:13:10
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback