Shoppingspecial; Handbags

Idag har webblogg krånglat rejält för mig, men nu äntligen gick det att logga in så jag hoppas kunna posta ett litet inlägg nu utan komplikationer.
Har haft en riktigt mysig eftermiddag uppkrupen i soffan med senaste numret utav Sofi's Mode samt rostade mackor med smör, kanel och socker. Mums!
Ska snart iväg på sånglektion. Hinner jag lovar jag att posta en helgrapport efter det, annars får det vänta yttligare en dag. Tills dess får ni hålla till godo med en fortsättning på min shoppingspecial. Idag visar jag upp nyinförskaffade väskor. Enjoy!

Väskor

- Patchworkad axelremsväska i brunt från Kanarieöarna
- Svart, quiltad axelremsväska från Bianco

Jag spår att dessa små väskor kommer att användas flitigt under våren!


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Fina väskor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback