Söt, sötare, Top Shop!

Jag måste förmodligen vara jordens sämsta på att trixa ihop fyndiga rubriker till mina blogginlägg. Inga överdrifter här inte. Ren och skär sanning är precis vad det är, tyvärr...

Jag har redan nu börjat spana på nya bikinis inför beach -08. I år tänker jag minsann vara ute i god tid, för att undvika att drabbas av samma missöde som förra året. Jag letade och letade men kunde aldrig bestämma mig för vilken bikini jag skulle slå till på. Tyvärr är det så att jag och bikinisar inte alltid vill "klicka" riktigt, vilket är lite synd. Jag är relativt kräsen när det gäller strandplagg, eftersom jag anser att nästan ingen bikini sitter snyggt på mig... Det slutade i alla fall med att nästan alla bikinisar tog slut i min storlek, men till sist lyckades jag som tur var lägga vantarna på en helt okej variant från Stadium. TUR var väl det!

Kan detta bli min framtida sommarkompis tror ni? Underbaringen kommer från
Top Shop. Får lov att säga som Engla, denna bikini får en att tänka på gräddig mjukglass doppad i rött, krispigt strössel.
Här snackar vi riktig sommarfeeling, alltså!

Bikini



Kommentarer
Postat av: A

rubriker är alltid lika svåra..

Postat av: Belle

A - Ja, tyvärr är dem ju det!

2008-03-09 @ 00:21:13
URL: http://belle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback