Tjockis eftermiddag

God kväll, folks!
Har haft en himla trevlig dag måste jag säga. Efter skolan tog jag, So, Mi och V en sväng till konsum för att inhandla en massa onyttigheter, därefter bar det av hem till So för att kalasa på snasket. Mycket trevligt blev det! Vi tjockade i oss en stooor glassdrink var bestående av vaniljglass, grädde, krossade maränger, massa choklad och lite banan. Vi hade dessutom köpt en kladdkaka som bara behövde värmas i mikron som vi också festade på. Efter allt ätande, var man ganska mätt kan jag tala om. Vi slog oss ned en stund framför datorn och gamla hederliga
youtube.
Blev en hel del skratt! Tack för en otroligt rolig eftermiddag,tjejer! Det måste vi deffinitivt göra om (:

Imorgon väntar studiedag. Då ska jag och mami ta en sväng in till stan för att kika på balklänningar till vårbalen i början på juni, det blir nog hel mysigt!

Nu tänkte jag fördriva lite tid framför stardoll.com. Är man inte stjärnstylist, kan man ju låtsas i alla fall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback