Yo quiero una parkas

Det känns som om jag faktiskt har det mesta jag behöver på ytterplaggsfronten i vår. Hittills har jag lyckats samla på mig:
- En svart "fejk" skinnjacka från Lindex barnavdelning (?)
- En jeansjacka från Mango
- En klassisk svart kappa med lätt A-linjeformning - Top Shop
- Kort variant i "motorcykel" modell från Monki
- Diverse sportigare varianter, bland annat en svart från Fjällräven, en klarröd från Everest och en svart dunväst, även den från Everest.

Det jag känner att jag dock saknar är väl en icke-figursydd kavaj samt en parkas. Det senare är jag verkligen intresserad av. Har sett en superfin variant på en kompis i skolan, av henne fick jag även tipset att kolla in Gina Tricot som tydligen skulle ha en fin variant i sitt nuvarande soritment. Ska absolut kollas upp!

Denna kommer från gamla hederliga H&M och är superfin. Polaren L är lycklig ägare av ett exemplar, jag är avis! :)

Parkas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback